Αξίζει να διαβάσεις

Διαφορά μεταξύ των Διαφημίσεων της Google και του SEO

Διαφορά μεταξύ των Διαφημίσεων της Google και του SEO. Google Ads vs Οργανική αναζήτηση

Google Ads vs Αναζήτηση. Διαφορά μεταξύ των Διαφημίσεων της Google και του SEO

Google Ads vs Αναζήτηση.

Τι κάνει διαφορετικές τις Διαφημίσεις της Google και το SEO; Τι είναι ανώτερο; Θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε και τις δύο στρατηγικές;

Κατά τη διάρκεια σεμιναρίων για τον ψηφιακό μάρκετινγκ, εμφανίζονται συχνά ερωτήσεις σχετικά με τις Διαφημίσεις της Google και το SEO.

Κάνουν οι χρήστες πραγματικά κλικ στις διαφημίσεις;

Βοηθά η δαπάνη σε διαφημίσεις την οργανική κατάταξη; Αυτές είναι ουσιώδεις ερωτήσεις.

Ας διακρίνουμε τις Διαφημίσεις της Google από το SEO. Όταν κάνετε αναζήτηση στη Google, βλέπετε τόσο διαφημίσεις όσο και οργανικά αποτελέσματα.

Συνήθως τα πρώτα τέσσερα και τα τελευταία τρία αποτελέσματα είναι διαφημίσεις.

Μοιάζουν ακριβώς με τα υπόλοιπα αποτελέσματα αναζήτησης στη σελίδα, εκτός από ένα μικρό κείμενο που λέει “Διαφήμιση” μπροστά από τη διεύθυνση της ιστοσελίδας.

Διαφορά μεταξύ των Διαφημίσεων της Google και του SEO. Google Ads vs Οργανική αναζήτηση

Google Ads vs. Οργανική αναζήτηση.

Αυτή είναι η κύρια διαφορά μεταξύ των Διαφημίσεων της Google και του SEO στην εμφάνιση. Κατά την αναζήτηση στη Google, η πρώτη προβολή που συναντά ο χρήστης είναι η διαφήμιση μέσω των Google Ads. Αυτές είναι πληρωμένες διαφημίσεις που εμφανίζονται στην κορυφή ή στο κάτω μέρος της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Ανάμεσα σε αυτά τα δύο σύνολα διαφημίσεων, η Google θα εμφανίσει τα “οργανικά” αποτελέσματα. Αυτές είναι οι ιστοσελίδες που η Google θεωρεί ότι είναι η καλύτερη αντιστοιχία με αυτό που αναζητήσατε. Η διάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων βασίζεται σε αλγόριθμους αξιολόγησης και βελτίωσης της ιστοσελίδας.

Για να εμφανίσετε την εταιρεία σας στο τμήμα των διαφημίσεων, θα πρέπει να πληρώσετε για τις Διαφημίσεις της Google. Η Google σας χρεώνει κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ σε μία από τις διαφημίσεις σας, και αυτή η διαδικασία ονομάζεται “κόστος ανά κλικ” (CPC).

Για να εμφανίσετε την ιστοσελίδα σας ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα, πρέπει να πείσετε την Google ότι η ιστοσελίδα σας είναι η πιο χρήσιμη ιστοσελίδα για τη φράση που αναζητήσατε. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται SEO, που σημαίνει “Βελτιστοποίηση Μηχανής Αναζήτησης”. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας SEO, βελτιώνετε την ιστοσελίδα σας ώστε να είναι πιο φιλική προς τους αλγόριθμους αναζήτησης της Google και να ενισχύσετε την ορατότητά της στα αποτελέσματα αναζήτησης.