Επεξεργασία αναζητήσεων από την Google
Επεξεργασία αναζητήσεων από την Google. Η Google αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται τις αναζητήσεις και καταλήγει στην τελική κατάταξη των αποτελεσμάτων.
Ας δούμε πώς η Google επεξεργάζεται τις αναζητήσεις μας.
Αρχικά, ο στόχος της Google είναι να παρέχει υψηλής ποιότητας, αξιόπιστα και συναφή αποτελέσματα για την αναζήτηση του χρήστη. Όταν οι ειδικοί της Google μιλούν για «συνάφεια με τον χρήστη», αναφέρονται στη συνάφεια με προηγούμενες αναζητήσεις ή με την περιοχή του χρήστη, που τελικά οδηγεί σε εξατομίκευση των αποτελεσμάτων.
Όταν υποβάλλουμε μια αναζήτηση, η Google αποκωδικοποιεί το κείμενό μας, αφαιρώντας λέξεις όπως άρθρα και συνδέσμους, που για την Google αυξάνουν το χρόνο απόκρισης και τον όγκο των δεδομένων προς επεξεργασία.
Στη συνέχεια, οι ερωτήσεις συνδυάζονται με άλλες παρόμοιες, για παράδειγμα το «έμπορος αυτοκινήτων» και το «εμπόριο αυτοκινήτων» δίνουν παρόμοια αποτελέσματα.
Τα παραχθέντα αποτελέσματα καταχωρούνται στον κατάλογο και προχωρούν προς την τελική κατάταξη.
Παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη πριν την τελική κατάταξη:
-
Συνάφεια με τον χρήστη: Αποφασίζεται βάσει εκατοντάδων παραμέτρων.
-
Περιεχόμενο ιστοσελίδας: Είναι ο κυριότερος παράγοντας, επηρεαζόμενος από:
-
Τοποθεσία
-
Γλώσσα
-
Τύπος συσκευής
-
Ποιότητα του ιστότοπου και της συγκεκριμένης σελίδας
-
Μοναδικότητα του περιεχομένου
-
-
Σημαντικότητα της σελίδας στο διαδίκτυο
-
Το ίδιο το ερώτημα