Προϋπόθεση 3:
Πάμε σε κάτι δύσκολο που δεν παραδεχόμαστε εύκολα.
Πουλάτε όντως τα σωστά προϊόντα;
Και τι εννοούμε με αυτό:
Παράδειγμα έχετε ένα eshop το οποίο εμπορεύεται Γυναικεία & Ανδρικά ρούχα. Είναι αρκετοί επαγγελματίες που ασχολούνται με ρούχα, διαθέτουν και φυσικό κατάστημα αλλά κάποιοι δεν πουλάνε όπως θα ήθελαν από το διαδίκτυο ή δεν πουλάνε σχεδόν καθόλου και φυσικό είναι να υπάρχει απογοήτευση.
Ελέγξατε αν τα ρούχα που πουλάτε, τα πουλάνε και άλλοι παράλληλα με εσάς;
Μήπως έχετε τους ίδιους προμηθευτές όπως και άλλοι;
Έχετε ίδιες τιμές και ίδια ποιότητα;
Μα τότε γιατί να ψωνίσουν από εσάς;!
Αυτή είναι και η αλήθεια. Αν πουλάτε ότι ακριβώς πουλάει και ο διπλανός σας, την ίδια ποιότητα, την ίδια τιμή και μιλάμε υποθετικά για εμπόριο ρούχων για ποιον λόγο να σας προτιμήσουν;
Θα πουλήσετε μόνο αν κάποιο από τα ρούχα είναι τόσο μοδάτο και για κάποιο λόγο must buy προϊόν, είτε γιατί δεν υπάρχει αλλού άρα έχετε μείνει οι μοναδικοί που το πουλάτε ακόμη, είτε γιατί ακόμη και με τα ίδια ρούχα είστ οι πιο ακριβοί κι αναγκαστικά αν θα πουλήσετε, θα συμβεί αργότερα σε περίπτωση που υπάρχει υψηλή ζήτηση.