Αξίζει να διαβάσεις, Ιστοσελίδες

Γιατί δεν πουλάει το eshop μου

Γιατί δεν πουλάει το eshop μου

Γιατί δεν πουλάει το eshop μου;

Πόσοι έχουμε αναρωτηθεί και πόσες φορές το έχουμε πει;

Τι είναι καλύτερο να κάνετε για πουλήσετε ή να πουλήσετε περισσότερο.

Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε κάποιες διαφορετικές παραμέτρους για τους λόγους που δεν πουλάει το eshop σας και φυσικά παραμένουμε στην κρίση σας για όποα αποτελέσματα.

Προϋπόθεση 1:

Κάνετε σωστές διαφημίσεις σε κατάλληλους χρόνους και φυσικά στα κατάλληλα άτομα.

Δεν μπορείς να πουλήσεις εύκολα μαγιό τον χειμώνα και ειδικά σε άτομα άνω των 65 ετών.

Δεν πουλάς Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά το Πάσχα, όσο και περίεργο…να σας ακούγεται. Δεν θα πουλήσουν, πιστέψτε μας.

Δεν είναι αδύνατον αλλά όχι και τόσο εφικτό. Άρα είμαστε σίγουροι πρώτα για το τι πουλάμε, πότε το πουλάμε και φυσικά σε ποιους το πουλάμε.

Προϋπόθεση 2:

Φυσικά κι κάνουμε χρήση των Social Media και του Google Ads.

Η κάθε πλατσφόρμα είνιαι ξεχωριστή και διαφορετική αλλά απευθύνεται σε ίδι άτομα κατά 85% με διαφορετικό τρόπο.

Τα Social Media οπτικοακουστικά και άμεσα, προβάλετε τα προϊόντα σας άμεσα στο timeline του χρήστη. Στο Google στις “Αγορές” και στ “Προϊόντα” του και φυσικά με βίντεο σε YouTube και emails στο gmail του χρήστη.

Έχουμε επιλέξει προσεκτικά το κοινό και την περιοχή που θέλουμε να διαφημιστούμε και προσέχουμε σε τακτά διαστήματα τα αποτελέσματα και τις πληροφορίες που μας δίνουν.

Αν θέλετε να σας κάνουμε μια προσφορά για επαγγελματική διαφήμιση κάντε κλικ εδώ!

Γιατί δεν πουλάει το eshop μου

Προϋπόθεση 3:

Πάμε σε κάτι δύσκολο που δεν παραδεχόμαστε εύκολα.

Πουλάτε όντως τα σωστά προϊόντα;
Και τι εννοούμε με αυτό:

Παράδειγμα έχετε ένα eshop το οποίο εμπορεύεται Γυναικεία & Ανδρικά ρούχα. Είναι αρκετοί επαγγελματίες που ασχολούνται με ρούχα, διαθέτουν και φυσικό κατάστημα αλλά κάποιοι δεν πουλάνε όπως θα ήθελαν από το διαδίκτυο ή δεν πουλάνε σχεδόν καθόλου και φυσικό είναι να υπάρχει απογοήτευση.

Ελέγξατε αν τα ρούχα που πουλάτε, τα πουλάνε και άλλοι παράλληλα με εσάς;

Μήπως έχετε τους ίδιους προμηθευτές όπως και άλλοι;

Έχετε ίδιες τιμές και ίδια ποιότητα;

Μα τότε γιατί να ψωνίσουν από εσάς;!

Αυτή είναι και η αλήθεια. Αν πουλάτε ότι ακριβώς πουλάει και ο διπλανός σας, την ίδια ποιότητα, την ίδια τιμή και μιλάμε υποθετικά για εμπόριο ρούχων για ποιον λόγο να σας προτιμήσουν;

Θα πουλήσετε μόνο αν κάποιο από τα ρούχα είναι τόσο μοδάτο και για κάποιο λόγο must buy προϊόν, είτε γιατί δεν υπάρχει αλλού άρα έχετε μείνει οι μοναδικοί που το πουλάτε ακόμη, είτε γιατί ακόμη και με τα ίδια ρούχα είστ οι πιο ακριβοί κι αναγκαστικά αν θα πουλήσετε, θα συμβεί αργότερα σε περίπτωση που υπάρχει υψηλή ζήτηση.

Επίλογος:

Σίγουρα μια στοχευμένη διαφήμιση, μια σωστή και διαρκής διαφήμιση θα σας βοηθήσει πάρα πολύ στο να πουλήσετε περισσότερο, αλλά το σημαντικότερο για εμάς στην 11ads.gr είναι πως θα πρέπει ίσως να αναθεωρήσετε κάποια από τα δεδομένα που είχατε μέχρι σήμερα και να δείτε ακριβώς που βρίσκεται το πρόβλημα.

Δεν είναι ότι ξοδεύετε απλά τα χρήματα σας αλλά σε τι τα ξοδεύετε και αν είστε ανταγωνιστικοί. Η καλή διαφήμιση δεν είναι απλά καλή από μόνη της. Την βοηθάει και ο ειδικός σε αυτήν αλλά και το προϊόν που διαφημίζει.

Αν κάτι δεν πουλάει απλά δεν πουλάει. Μην κρυβόμαστε. Και κάτι που μπορεί να πουλήσει θέλει και τον ανάλογο τρόπο διαφήμισης.

Αλλά σίγουρα πριν κάνετε eshop ή και ακόμη αν είστε απογοητευμένοι από τις διαφημίσεις σας δείτε αν είστε ανταγωνιστικοί και αν μπορείτε να είστε σε βάθος χρόνου.